Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői egészségügy: Gémesi György „megduplázta” a valóságot 2024-11-13 18:37:19 A polgármester rezzenéstelen arccal jelentette ki, hogy a város több mint 100 millió forinttal támogatja a Tormay működését. A költségvetésben 50 millió forint szerepel
Vihar az 50 millió forintos támogatás körül 2017-11-25 10:05:04 Vécsey László szerint humoros felvetésre illik humorral válaszolni: érdemes lenne megkérdezni egy polgármestert, hogyan kezeli a hasonló helyzeteket
Védett lesz a gödöllői „művház” épülete 2016-04-28 10:11:51 Energiahatékonysági pályázaton vesz részt az önkormányzat, amely 250 millió forintos támogatást remél két intézménye részleges felújítására
Bontással indult a tornacsarnok bővítés 2013-03-13 15:32:21 Közel 150 millió forintból számolják fel a Petőfi iskolában a beltéri sportolási lehetőség szűkösségét
Két ügyeleten kukkolnak a térfigyelő szemek 2011-10-04 13:39:25 A piros lámpán történő áthajtás, vagy a STOP-tábla vonalának átlépése egyaránt árulkodó lehet a hatóság számára
Mélygarázs-építtetés hitelből 2011-09-29 09:44:28 A kölcsönnel 10,726 milliárd forintra duzzad Gödöllő 2027-ig számolt tartozásállománya